Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Pokka Hot
 
Pokka 2016-08-01 16:14:23 Lorenzia
Arvosana 
 
3.5
Lorenzia Arvostellut: Lorenzia    August 01, 2016
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tekstisi oli oikein kivaa luettavaa. Teksti oli sujuvaa muutamista typoista huolimatta.

Kyse voi olla minun keskittymiskyvystäni, mutta minun oli hankala pysyä henkilöhahmoissa perässä. Niitä oli ehkä vähän liikaa, kun oli hankala muistaa, että kuka oli kukakin. Johtuu varmaan siitä, että kaikki henkilöt tulevat uusina, kun on kyseessä novelli.

Tarina oli jännä, ajattelin, että päähenkilö olisi ollut Benjamin. Mutta tarina keskittyi enemmän Tomiin. Oliko tarkoitus, että seinäruusu oli hieman ns. helpon oloinen ja ehkä hieman yksinkertainen tyttönen?

Kiitos tekstistäsi :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
NinnuHolm
August 01, 2016
Report this comment
Tämä on oman pidemmän tekstini (=300 sivua) aloitusluku.
Tarinan päähenkilöt ovat Tom ja Benjamin ja loputkin hahmot tulevat paremmin tutuiksi tarinan edetessä, mutta täytyy miettiä, josko hahmoja yksilöisi/esittelisi selkeämmin jo aloitusluvussa. Kiitos hyvästä huomiosta!
Seinäruusun oli tarkoitus olla juuri tuollainen kuin kirjoitit. Hyvä, että se tulee selkeästi esille :D

Kiitos arvostelustasi!

Minulle saa myös ihan näyttää kirjoitusvirheet yms, jos jaksaa ne etsiä, sillä minulla on lievä lukihäiriö, joten kaikki kirjaimet eivät aina löydä paikalleen, enkä sitä välttämättä itse huomaa :)
In reply to an earlier comment
Lorenzia
August 01, 2016
Report this comment
”Benjaminin suhtautui välien lämmittämiseen yhtä nihkeästi kuin takan kuumana kesäpäivänä.” Typo + miettisin hieman toista tapaa muotoilla tuo lause. Jostain syystä jouduin lukemaan sen useampaan kertaa ennen kuin hoksasin ajatuksen. Jotenkin tuo sana ”takka” tulee lauseessa niin myöhään, että verbi ”lämmittää” on ehtinyt jo unohtua. Tai sitten kyse on taas minun kyvystäni keskittyä :) Vuosikas lapsi leikkeineen hieman katkoo ajatusta

”Benjamin ei ollut erityisen suosittu ja halusi kohota kermaan (vai kenties kermaksi?) kakun päälle pitämällä vuoden parhaat kekkerit”

”Heikomma(t) miehet yleensä lankesivat sellaisiin naisiin.”

”Bella puollustautui (yksi vai kaksi l-kirjainta? en ole ihan varma)

”Samassa hän huomasi että tiskillä oli lisäksi muutama hana, joista ilmeisesti sai kylttien mukaan vicyvettä (vichy-vettä? tai jotain sinnepäin) ja kokista”

”Hän kuljetti huuliaan ruusun vatsalla ja veti alushoustukin pois”

Tuossa jotain, mitkä sattui silmään :)
”Tom nousi hetkeksi poviensa varaan katsomaan tyttöä ja avasi samalla vyönsolkensa”
In reply to an earlier comment
NinnuHolm
August 01, 2016
Report this comment
Kiitos, korjaan nuo!
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS