Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuiskaan, rakastan sinua 2019-12-10 18:17:29 Alapo80
Arvosana 
 
3.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    December 10, 2019
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka matttilda!

Tapasi kirjoittaa kerronnallisesti toimii hienosti. Mua, sua ja muut puhekielen termit ovat juuri tyyliisi sopivia! :) vaikkakin se, että ajoitan aloitat pisteen jälkeen pienellä kirjaimella, ärsyttää :)

Vältä täytesanoja, kuten kauhean erilaisen. Mieti mitä adjektiiveja todella tarvitaan, kun seuraavassa virkkeessä tarkennat mitä tarkoitat.

”...ja en pitänyt...” vs ”...enkä pitänyt...”.

Tuossa 21.7 -kohdassa jäin odottamaan, että tuo yhteydenotto repisi pahemmin vanhat haavat auki. Että loppu yö olisi jotain kaoottista, mutta se vain loppui.

Tästä tekstistä on todella vaikea poimia mitään virheitä, koska niitä on aivan helvetisti, mutta samaan aikaan ei ole :) Kirjoitat hyvin.
Hillitsen nyt hitusen tätä palautetta koska ajoittain minusta tuntui, että tässä on jotain todella henkilökohtaista, kenties itse koettua. Joudun kuitenkin sen verran sanomaan, että alku oli hyvä, tapasi kirjoittaa veti mukaansa, mutta juoni puuttui. Mitä pidemmälle päästiin, sitä vahvemmin minusta tuntui, että olen lukenut tämän monologin jo. Se häiritsi ja siitä pudotin myös pongoja pois.

Osaat kirjoittaa hyvin, mutta juoni tästä uupui. :)

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS