Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Mammutti keittiössäni 2020-07-30 12:55:06 T.Johan
Arvosana 
 
3.5
T.Johan Arvostellut: T.Johan    July 30, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tässä on ainesta. Sopivan mystinen kuvaus ja kuvauksessa käytetään oleellisia asioita. Kesti hetken tajuta että kertoja oli nainen. Mistäköhän johtui? Hyviä huomioita hetken tunnelmasta, mammutti käy ilmi itse tekstistäkin, vaikkei sitä mainittaisi.
Yhdyssanavirheitä ja liian pitkiä lauseita kannattaisi korjata, jos tähän enää palaat. Suoramarkkinointipuhe, harakanpesä,

Jälleen kerran olin täysin myyty ilman asiaan kuuluvaa suoramarkkinointi puhetta ja olin valmis siirtymään makuuhuoneen puolelle, mutta pyrin hillitsemään itseni ja umpimähkäisen päällekarkauksen sijasta istahdin vastapäiselle penkille keittiön pöydän ääreen haromaan hiuksinakin tunnettua harakan pesääni. LIIAN PITKÄ! Jälleen kerran olin myyty ilman muita myyntipuheita. Olin heti valmis siirtymään makuuhuoneen puolelle, mutta hillitsin itseni ja vain istuin keittiön pöydän ääreen. Haroin harakanpesääni viisipiikkiselläni.

Selkeästi parisuhteen ikuinen on-off-kierto tulee esiin, se sielullinen heijaaminen johon luultavasti kaikki ovat joskus haksahtaneet.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS