Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuka sen kissan hännän nostaa 2017-02-07 13:27:38 lentokykysi
Arvosana 
 
2.0
lentokykysi Arvostellut: lentokykysi    February 07, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Nyt pitää sanoa että otan kengät jalassa tullessani kynnyksen yli runohuoneeseen. On pelottavaa arvostella toista ja sanoa mielipiteensä. Näin kuitenkin on. Uskoisin että sinä et välitä niin paljon, yhden lukijanaan mielipiteestä. Moi olet täysin väärässä. Tämä on sinun ajatuksesi. Minä kirjoitin.
En mä asun totuuksia tämä on mielipiteeni. Huonoa se on vähän laiska ja vähäantava. Onhan siinä sinun äänesi sinun silmäsi jotka ovat nähneet ja kokeneet runosi. En tiedä kuinka väkevänä sinä tunsit runoa tehdessäsi, luodessasi. Miksi näin helistän kulkusia?
Voi pistää äitini piikkiin, joka oli sitä mieltä, että kauniisti pitää puhua ja elää fiksusti, musta on tullut anteeksipyytävä mutta kuitenkin, jotakin kiertotietä, vähän kaarrellen olen elämässä mukana. Summa pidän runoistasi

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
TuijaK
February 07, 2017
Report this comment
Nyt en osaa antaa kommenttia, kun en oikein ymmärtänyt täysin palautettasi. Sain selville sen verran, että runoni mielestäsi on laiska ja antaa vähän? Itselle tämä runo on hiukan humoristinen kuvaus siitä, kun ihminen (kissa) yrittää nostaa omaa häntäänsä väkivalloin, ja olla jotain ehkä muutakin kuin mitä on (kuvitelkaa kissa, joka tassuillaan tai suullaan nostaa häntäänsä - luonnotonta). Yrittää ehkä tuntea väkisin tiettyjä tunteita jne. Seurauksena tuosta kaikesta "epäluonnollisesta" yrittämisestä seuraa tietynlainen "kieroonkasvaminen" ja ihminen saattaa vaikuttaa oudolta ja epäaidolta. What ever...itse pidän tästä runosta, en olisi sitä muuten jakanut. :)

Kiitos kuitenkin palautteesta. Eikä tarvi pyydellä anteeksi. Kaikesta ei tarvitse tykätä.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS