Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Lyhyt runo. 2018-07-12 06:56:45 Alapo80
Arvosana 
 
3.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    July 12, 2018
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka Toerid!

Tässä on letkeää riimittelyä ja sellainen vekkuli poljento. Ei ehkä taiteellisinta ja syvällisintä ikinä, mutta kevyttä ja kesäistä :)

Vähän tuntuu paikoin siltä, että olet hojeltanut kiireessä. Olettaisin, että tuo ”karrat” on kakkarat, ja vähän myöhemmin on kaksi kertaa kun-sana.

Noissa kahdessa viimeisessä säkeessä tuntuu, että olet toivonut saavasi homman nopeasti pakettin. Tuo mm ei sovi lainkaan runoon, ainakaan minun mielestäni. Ja tuo kauemmalta ja pinnalla voisi olla paremmin toteutettu. Joskus, jos jokin ei tunnu hyvältä, niin luovu ja kehitä toimiva.
Esimerkiksi ”Rantaan mennään uimaan mutta menoon huimaan, halua en tarrata, kun kaloja voin narrata” tai jotain vastaavaa.
Toisin sanoen älä tyydy, vaan lue kirjoittamasi vaikka ääneen itsellesi, ja jos jokin ei toimi, muokkaa sitä.

Nimi olisi hyvin voinut olla vaikka ”Kesäinen runo”, sillä ei tämä ole läheskään sivuston lyhyimpiä :)

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Toerid
July 12, 2018
Report this comment
Hei. Sul oli kyl hyvä pointti tos asias kun mainitsit siit lopusta, mut sen olikin tarkoitus olla osin haikeen oloinen värsy. En nimittäin omista henk. autoa ja lapset on tuol äidin luona ihmettelemäs et missä isä on. Mun tyyliin ei myöskään kuuluu leperellä liikoja, vaan olla silleen, et esim. kun totakin lauset miettii pidemmälle kontekstis, et vaikka nää arjen kuviot heitteleekin laidast laitaan, niin välil löytyy niitkin hetkii, millon voi vaan ihmettellä, et miten ihanaa elämä on, just sinä hetkenä kun sun silmien ees näät ne lapset siel polskimas siel vedes, miettien et kuinka kauan nää onnen hetket tulee kestää, kun vuodet kuitenkin kuulu täs vieden aina eteenpäin.

sit en oo oo hirveen innostunut koreilee millään käsialal, ym. et teen puhtaita kielioppivirheitä jatkuvasti, mut mulle riittää et viestit menee kuitenkin perille.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS