Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Uskomatonta 2014-12-30 19:18:36 Alapo80
Arvosana 
 
4.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    December 30, 2014
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei TarraLeguaani!

Sinulta tulee aina hyvää palautetta, joten koetan vastata sen tasoon :)

Todella laaja aihealue! Mietin pitkään, mitä tulee tapahtumaan, mutta kyseessä olikin enemmän pohdinta, kuin novelli! Hienoa ajatusleikkiä, ja kuten sanot kysymyksin, on uskonnosta ollut maapallolle enemmän haittaa kuin hyötyä :)
Saa pohtimaan, että jos sodat olisikin vain Hitlerin kaltaisten vallanahneiden ihmisten aikaansaannosta, niin olisi atko kaksoistornit edelleen pystyssä? :)

Mieti, miten sanot jonkin asian. Voivatko taivaankappaleet omistaa jotain, vai olisiko niin, että molemmilla taivaankappaleilla oli ja molemmissa asui? Tuo, että esim auto omistaisi hienot nahkapenkit, on hivenen outoa. Itse koen, että minä omistan auton, jossa on nahkapenkit.

Miksi joku tuntuu väreilevän sinisenä? Miksi ei vain väreillyt, kuten kuvailetkin, että sinistä on.
Täytesanoihin liittyen vielä tuo yhtäkkiä. Mikseivät talot vain ala metsänreunasta. Yhtäkkiä antaa odottaa jotain säväyttävää, yllätyksellistä, mutta ei vain maisemakuvailua.

Onko kulkuvälinettä ajanut mies sama kuin kuljettaja? :)

Jännä, kuinka puhut esineistä, kuten ihmisistä. Kuten takinkaulukset ja taivaankappaleet. Itse nykäisen kaulukset suojaksi.

Hyvää työtä! Aiheesta olisi saanut kasaan vaikka mitä erikoista, mutta Sinun kantasi yllätti täysin! Mahtavaa!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS