Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Olkoon voima kanssamme, osa 1 2021-05-23 12:21:37 Oriodion
Arvosana 
 
4.5
Oriodion Arvostellut: Oriodion    May 23, 2021
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Vau. Upeasti kirjoitettua tekstiä. Ihan kaikkea tästä ei pystynyt millään ymmärtämään, sen verran tiuhaan paiskotaan kovaa scifiä päin lukijaa ilman kummoisia selittelyjä, mutta kuitenkin mukavan pehmeällä otteella, ja tulee vahva tunne että kirjoittaja tietää tasan mitä kirjoittaa. Ja ehkä tästä avautuu uusia asioita uudestaan lukiessa (olen nyt lukenut 2 kertaa läpi). Juonesta on vaikea sanoa hirveästi, mutta todella kiinnostavasti kirjoitettua tekstiä, joka vähän raottaa tuota mystistä scifimaailmaa.

Tykkään ylipäätään kirjoitustyylistäsi. Siihen voi olla vähän vaikea päästä sisään, koska siinä ei ole mitään turhia selittelyjä, mutta ainakin se luo tosiaan vaikutelman että kirjoittaja kirjoittaa juuri sitä mitä itse haluaa, pyytelemättä mitään anteeksi. Sama aiemmissakin teksteissäsi (olen lukenut ainakin Sunnuntain ja Koska minä voin). Vähän ehkä vaikeasti sisäistettävää, mutta ne jää hyvin mieleen, ja vielä paljon myöhemminkin olen huomannut miettineeni että ymmärsinköhän sittenkään niistä ihan kaikkea oikein. Arvostan!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS