Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Sadan kilon kolibri 2015-05-14 10:43:59 Alapo80
Arvosana 
 
2.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    May 14, 2015
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka Sari68!

Monesti kuuluu, kuinka lomalla pitää tehdä jotain :) Ei tarvitse...ainakaan minun!

Vältä noita lainausmerkkejä, caps lockia, kolmois- ja kaksoispisteitä sekä sulkeita.

Ja ne pilkut... :)
Tuossa etusivulla on linkki kirjoittajan blogiin, jossa kerrotaan pilkuista. Sieltä saa ensiapua.

Kaunokirjallisuudessa on hyvä kirjoittaa numerot, eli 15 on viisitoista. Poikkeus on esimerkiksi moottorityypit, eli vaikka V8 on hyvä kirjoittaa vain V8.

Olen miettinyt pitkään mikä tavassasi kirjoittaa luo todella oudon tunnelman, mutta nyt keksin. Se on se, että kertoja kirjoittaa itsestään kolmannessa persoonassa. Vaikka nämä eivät kertoisikaan Sinusta itsestäsi, niin tyyliin sopisi paremmin minä - muotoinen kerronta. Ainakin minun mielestäni.
Esimerkiksi tuo "Emäntä meni ja liittyi painonpudoturyhmään...".
Seuraavalla rivillä puhut minä - muodossa. Tässä on iso ristiriita.

Odotin, että tuo lomajuttu olisi liittynyt tiiviimmin tarinaan, mutta se jäikin taustalle. Tässä kirjoituksessä, kuten edellisessäkin, oli päämäärä vähän kateissa. Tuo myyntimies juttu vielä jotenkin kuului asiaan, mutta tuo painohomma ja tarjoilijan mukaan vetäminen jäi vähän peittoon.

Kuten viimeksikin sanoin, niin mieti mitä haluat lukijalle sanoa.

Eläväinen, itsekriittinen ja humoristinen pätkä!

Kiitos

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS