Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Singing blues has been getting old 2013-08-27 08:27:19 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 27, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei Lady Oscar!

Nyt on pakko tunnustaa, että en tajua tuota otsikkoa :D Tarkoittaako se että on vanhanaikaista laulaa bluesia?
Ei tuo whisky - maku henkilöllä ainakaan ole mikään paras :D Dokailee jotain seitsemänvuotiasta kuraa :D ...anteeksi vain ko. juomien ystäville!

Kirjoitat: "Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jotka olivat alkaneet kaksi viikkoa sitten.".
Tuo virke tarkoittaa, että kaikki paheet olisivat alkaneet kaksi viikkoa aikaisemmin...ilmeisesti tästä ei ole kyse.
Ajatukseni: "Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jonka olin aloittanut kaksi viikkoa aikaisemmin.".

Täytesanat. Vältä niitä. Jooko? ...ei ole pakko jos ei tahdo...mutta... :D
Kirjoitat: "Savukkeiden kanssa ei edes varottu.".
Ajatukseni: "Savukkeiden kanssa ei varottu.".

Annoin arvosanaksi 4. Tämä johtuu kerronnan hienoisesta sekavuudesta. Kirjoitat hyvin, ja se mikä eniten häiritsi on persoonanmuutokset, nopeat sellaiset.
Esimerkki:
Kirjoitat: "En omistanut. Äidistä erkaantunut punatukka omisti vain ohuen hupparin, harmaan topin, ja farkkushortsit tennareineen. Huppu peitti epätavallisia kutreja. Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jotka olivat alkaneet kaksi viikkoa sitten.".
Kerrot ensin "minä muodossa", jonka jälkeen hyppäät kolmanteen persoonaan, ja palaat takaisin. Tyyli antaa kyllä taiteellisen vaikutelman, joka kuitenkaan ei oikein minuun iskenyt.

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Lady Oscar
August 27, 2013
Report this comment
Kiitos palautteesta! Joo, aika paljon virheitä, pahoittelut. Jackin ja Jimin valitsin oikeastaan nimien perusteilla, kuulostivat jotenkin niin hienoilta, vaikka ala-asteikäisten viskipopitus on mennyt jo liian pitkälle. Olin niin innoissani tästä sivustosta, että huolellisuus jäi kakkoseksi.

Kiitos palautteesta! Olen sitä niin kovasti odottanut! :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS