Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Rekkamies Rahikaisen parta 2013-08-18 21:59:15 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 18, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei caphir!

Melko elävän tarinan olet kirjoittanut! :D Ahdistus ja paine ovat mainioita teemoja tällaiseen tekstiin, ja aiheena eroaminen on loistava juuri tuohon teemaan! Hyvä!

Kirjoitat: "Olin jättänyt taakseni vuodet tien päällä ja olin jättänyt taakseni juovan puolisoni, rakkaan exäni.".
Ajatukseni: "Olin jättänyt taakseni vuodet tien päällä, ja juovan puolisoni, rakkaan exäni.".
Eli poistin pienen toiston virkkeestä, sekä lisäsin pilkun. Ei tarvitse olla samaa mieltä kuin minä. Koen kuitenkin että kaikki turha lauseissa ja virkkeissä on turhaa :D Jos sama asia on sama pitkänä ja lyhyenä, tulisi mielestäni olla todella raskauttavat perusteet kirjoittaa pitkän kaavan kautta.

Kirjoitat: "Siinä ei näperrelty kun peilistä jo katsoi kalpea, parraton mies,...".
Tuosta mielestäni puuttuu jotain. "kauaa" - sana tai vastaava.

Toit todella hienosti esiin pari seikkaa parisuhteesta ja eroamisesta. Nainen ottaa kantaa siihen, että on kokenut mukavana sen, että mies on pitänyt partaa, koska hän pitää siitä, sekä lapset.
Todella maanläheisiä aiheita, ja tekijöitä eroissa, sekä ihmisluonteessa. En nyt tarkoita että naiset ovat kaikki tuollaisia, kuitenkin yleistys ja tietynlainen kliseinen kirjoitustapa oli hyvä! :D

Mahtavaa!

Kiitos hyvin rakennetusta novellista!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS