Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Ja yhtäkkiä on aamu 2017-03-06 20:53:32 Alapo80
Arvosana 
 
3.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    March 06, 2017
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka tytöntyllerö!

Kirjoitat kauniisti ja sujuvasti! Miljöö on helppo kokea ja mieltää.

Aikamuotoihin liittyen. Jos olet ranta, niin miksi luoksesi on tultu nauttimaan? Eikö tulla enää? Eli olen ranta ja luokseni tullaan.

Tässä on kaipaus johonkin voimakkaasti läsnä. En kuitenkaan täysin saanut kiinni yhteydestä. Ranta on siis onnellinen, kun yöllä vesi on korkealla, mutta aamulla kun vesi pakenee, se on onneton. En täysin ymmärtänyt onnettomuuden syytä, sillä kuka päättää mihin rata päättyy? Eikö osa siitä ole koko ajan veden alla ja osa koko ajan kuivilla?

Kokonaisuutena kuitenkin pidin!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 

March 07, 2017
Report this comment
Moi!

Kiitos arvostelusta! Mietinkin, että miten tämä aukeaa, mutta päätin jättää selittämättä ja olla avoin tulkinnoille. Oma ajatukseni on, että tekstin minä (ranta) on suhteen kolmas pyörä (ajattelin naiseksi) ja vesi on sitten tämä mies jota nainen rakastaa. Toiset rannat ovat toisia naisia/se yksi miehen valittu. Nousuvesi on miehen naiselle antamaa huomiota, yhdessäoloa, ehkä seksiäkin. Nousuvesi tulee yöllä, joka kuvaa hetkiä jolloin muita ei ole näkemässä, kun on vain mies ja tämä "ylimääräinen" nainen jne. Aukeaako paremmin? :)

Tuohon "on tultu"-muotoon olen kyllä tyytyväinen. Perfekti aikamuotona ei tarkoita sitä, että toiminta olisi jo loppunut, eihän? Ja täytyy myöntää, että tuota rannan "rajaa" en edes sen enempää tullut ajatelleeksi. Nyt kun mietin, pidän rantana tässä tapauksessa sitä osaa, jonka hiekka on päivällä kuivaa. :)
In reply to an earlier comment
Alapo80
March 13, 2017
Report this comment
No tuolla aukesi jo! Hieno ajatus! Nyt kun tietää, niin tuo on kyllä paljon parempi! :)

Lähinnä ehkä tuo aikamuoto häiritsee minua, ja kun vertailin sitä tyyliisi muuten. Ja nyt uudessa valossa, niin ovatkos nauttimassa käyneet edellisiä suhteita? Silloin ei kyllä varmaankaan tultaisi, ja ensivaikutelmani oli oikea! :)

Hyvä määrite rannalle. Ollaan samoilla linjoilla, joskin tuo käsite laajeni lukiessa :)
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS